Publicēts 9. februārī, 2009.
Šonedēļ sākot darbu jauns auto apdrošināšanas brends letakpasam.lv. Uz pirmo acu skatienu liekas, ka nosaukums ir vienkārši drausmīgs - tjipa leta-kpa-sam.lv, bet mazliet pakustinot pelēko vielu smadzenēs pieleca - lētāk-pašam.lv. Tā kā esmu ieinteresēta puse, priecīgs par šo pasākumu neesmu, bet tomēr nesaprotu - kur ir punkts.
Vispirms jāsāk ar to, ka mājaslapa pagaidām nestrādā. Nedz www.letakpasam.lv nedz letakpasam.lv. DienasBizness (un BizNews), un nozare.info par to raksta, bet nu fakts tāds, ka onlinē nekā nav. Laikam gaida rītdienas konferenci, kur visu publiski prezentēs. Tad arī redzēsim kas un kā.
Pagaidām nav skaidras informācijas, ko tur varēs iegādāties - OCTA, KASKO, KASKO un OCTA vai tikai OCTA. Varēšot zaudējumus pieteikt. Nezinu. Rīt redzēsim. Man tik liekas, ka tā kā if nav tas lētākais uzņēmums pasaulē, varētu sagadīties ka -25% tik un tā nav tik forši, kā -15% (BAN), -10% (Gjensidige), -5% (Nordicia) -50% (BTA crazy akcija >8 b/m) vai Seesams, Ergo un citi.
Gudlak.