Profesija: Pļāpuvīrs

Brokeris ir Latvijā daudzmazatpazīstamas sociālas apvienības pļāpuvīrs, kas, ņemot vērā šādas tādas perturbācijas izvēlas neklusēt un teikt, kad ir ko teikt. Paldies!

Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Par tiem apdŗošinātājiem un tām tāmēm
Publicēts 16. februārī, 2009.
Vienā no vietējiem tv kanāliem atkal pacelts jautājums par "patvaļīgu" apdrošināšanas izmaksas samazināšanu. Noskatījos un man ir ko teikt (papildu tam, ka man apnikusi cien.Garklāvas pārspīlēti gudrā māžošanās)

Ko tur slēpt, raidījums bija kanālā LNT un noskatīties to pagaidām vēl var.  Tālāk viss ir manas subjektīvās domas (mana šefa, Jūsu, apdrošinātāju, servisa vadītāju, dīleru un Garklāvas domas var atšķirties).

Katram savas intereses:
  1. Dīlerim savas pēcpārdošanas intereses, bet, piedodiet, sadauzīts auto NAV garantijas remonts, tāpēc, atvainojiet, savu tāmi varat ielikt atpakaļ šūblādē. Vismaz, kamēr salabot sašķaidītu priekšū būs "rāmja nomaiņa" par pusi no tāda jauna auto cenas (nevar saprast, bet izskatās pēc outlandera, kuram cena pašlaik ir 22kEUR). Es saprotu - laiki tādi, jauno auto tirdzniecības bizness nesokas, bet nu esiet tach sapraatiigi (it iipashi tas attiecas uz Renault un lampiņām priekš lagūnas par 45Ls - 15Ls spuldze, 30Ls/h ar minimālo taksi 30Ls)
  2. Klientam savas intereses, bet, piedodiet, ja runa ir par risku tūkstošu latu apmērā, nu varbūt tomēr paskatīties kur to auto drošināt (kasko gadījumā, octa ir pavisam cita opera). Nav noslēpums, ka KASKO ir nedaudz vairāk nekā cena. tas ir pašrisks, fīčas, respekts un uvažuha. Tāpēc dažkārt varbūt tomēr samaksāt svešam sašam, lai būtu cerība, ka būs tomēr kāds, ko paņemt aiz dziesmas. Nav noslēpums, ka OCTA visiem šoferiem ir pilnīgi pie kājas - ne mana cūka, ne mana druva, ne man pēc tam skriet un taisnību meklēt. LTABa dati nav noslēpums - paskatieties, kam tur kāda apdrošināšanas statistika. sūdzību skaits, izskatīšanas ātrums, izmaksu apjoms.
  3. Apdrošinātājam savas intereses, bet nu fuktuka, ltaba un citu novērotāju acu gaismā tomēr vajag padomāt par sūdzību un citu faktoru ietekmi uz biznesu. Es saprotu - zobs uz to mikrobusiņu, kas ar savu 100Ls vērto OCTU uztaisīja 100x lielākus zaudējumus, bet nu tāds tas apdrošināšanas bizness ir. Un atkal - kad kāds sāks nodarboties ar patērētāju audzināšanu? Dažiem liekas, ka klientam svarīga cena. Octas gadienā - jā, bet Kasko gadījumā - nu tak pastāstiet kas ko un kapēc. Kamēr nestāstīsiet Jūs, stāstīsim mēs. tikai mums pēc tam jātaisnojas, ja jūs podus vārat.

Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: